Po staru ne!
Jak přilákat dnešní mladou generaci na klasickou operu? Několik předních operních domů se obrátilo o pomoc na naši Agenturu Pravda vyděsí, a pochopitelně jsme řešení našli!
Jsme mistři ve vytváření fake-news, tím pádem jsme dobří i v reklamě a PR. Naše slogany a upravené názvy oper by měly zafungovat a přilákat mladé do hledišť klasických operních scén. Pak už snad na diváky zapůsobí kvalitní hudba a vyslechnou operu do konce. Pokud ne, nevadí. Alespoň přišli a zaplatili.
Zde jsou naše návrhy:
Francouzák (dříve Hubička) - věděli jste, že skladatel Smetana nebyl neviňátko a podle některých badatelů za jeho hluchotu mohla syfilis?
Dvě vdovy - LGBT doporučuje! Jediná opera s lesbickou tématikou (tak trochu, skoro, při troše dobré vůle...)
LohenGreen - opera s ekologickým poselstvím, v době klimatické krize obzvlášť aktuální!
Carmen - pašování, tabákové orgie, býčí zápasy (brzy budou ilegální), sex, vraždy a jiná cool témata
Jako Bean - opera plná skvělých gagů připomínající Mr. Beana v době jeho nejlepší formy, uváděná někdy se starším názvem Jakobín. Stále vyprodáno! (Tady je zvláště důležité, aby mladí platili předem, nejraději formou předplatného)
Piková dáma - piko alias peří alias perník. Je ti jasné, o čem to je? To chceš vidět!